יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

איזה גנרטור צריך לקריוקי?

גנרטור להשכרה יכול לשמש מפיקי אירוע וכל מי שמתכנן מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. השאלה היא איך יודעים איזה גנרטור לבחור. 

על מנת לענות על כך יש להתחשב בפרמטרים הבאים:

א. גודל המערכת - המערכת שאותה תרצו לחבר לגנרטור תשפיע באופן ישיר על מקור האנרגיה. במידה ואתם רוצים לחבר רק רמקולים, מיקרופון ומערכת הגברה, תוכלו להסתפק בגנרטור להשכרה בהספק של 100-300 וואט. אם זאת, באירועים גדולים יותר יש צורך בגנרטור של 350-700 וואט ומעלה.
ב. אורך האירוע - החליטו מראש האם אתם מתכוונים לערוך אירוע קריוקי של כמה שעות בלבד, או להשתמש בגנרטור מרדת השמש ועד אור הבוקר. ככל שהאירוע יותר ארוך, כך תצטרכו גנרטור גדול ומאסיבי. גנרטור כזה גם ידרוש מכם השקעה מבחינת דלק או סולר.
ג. מותג - בחרו גנרטור להשכרה המיוצר על ידי חברה מוכרת ואמינה. העדיפו לשלם עוד כמה שקלים על גנרטור כזה, מאשר להזמין את כל החברים ובני המשפחה לאירוע קריוקי שיסתיים במפח נפש. בתחום של גנרטורים ומערכות לאספקת אנרגיה אין תחליף לידע ולניסיון של מותגים אמינים. במידה ואתם לא מכירים את התחום או מעוניינים לערוך מסיבת קריוקי בפעם הראשונה, קראו את המידע המופיע באתרי האינטרנט.
ד. רעש - בחרו גנרטור מושתק כדי לא להפריע לשכנים. גנרטור להשכרה מושתק כולל לרוב מייצב מתח ולכן הוא גם אמין יותר בהשוואה לדגמים ישנים. בגנרטורים כאלה ניתן להגיע להספק של 20 אלף וואט, ולכן הוא מתאים להפעלת ציוד חשמלי כולל ציוד אלקטרוני וציוד סאונד. זמן העבודה הרצוף שלו הוא עד 16 שעות על דלק מסוג סולר.


איך חוסכים בהוצאות על גנרטור להשכרה?

אל תנסו לחסוך יותר מדי על גנרטור להשכרה וזכרו שהוא קובע את הצלחת האירוע שלכם. יחד עם זאת, תוכלו לפנות קצת מקום בתקציב אם תשוו בין מחירים, תגיעו לאולמות התצוגה ותתייעצו עם אנשי מקצוע.
בעיקר הקפידו להגדיר מראש את אופי השימוש בגנרטור. כך תחסכו גם בעלויות ההשכרה וגם בהוצאות העתידיות על הבנזין והסולר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה