יום רביעי, 17 ביוני 2015

חשוב לדעת לפני רכישת גנרטור

רכישה של מכונה שתפקידה להמיר אנרגיה מכאנית לאנרגיה חשמלית יכולה להיות משימה קשה. יש צורך ברקע טכני עשיר על מנת להשוות בין מכונות מן הסוג הזה, לזהות את ההבדלים בין הדגמים ולאתר את המותג המתאים לאופי השימוש. יחד עם זאת, אפשר לשים את האצבע על מספר כללי מפתח שכדאי לאמץ לפני הרכישה:

לפני רכישת גנרטור


א. המחיר נקבע לפי הוואט – כדאי שתדעו שהמחיר של המכשיר אותו אתם עומדים לקנות נקבע לפי המפרט הטכני, ההספק והוואט. בדקו את הנתונים הללו מראש ותוכלו לחסוך אלפי שקלים. המטרה היא להשיג איזון אופטימאלי בין ההספק לבין אופי השימוש. איזון כזה יאפשר לכם להשיג מכונה במחיר נמוך, אך עדיין להפיק ממנה את המרב.


ב. גנרטור רוכשים לפי הצרכים – אל תתפתו לרכוש מוצרים לפי מבצעים, הטבות או מחירים נמוכים מהרגיל. זכרו כי השאיפה היא לרכוש מכונה לפי הצרכים הספציפיים לכל לקוח. הצרכים שתציבו יעזרו להמיר אנרגיה מכאנית לאנרגיה חשמלית במהירות, ביעילות וברמה גבוהה של בטיחות.


ג. רמת הבטיחות תלויה רק בכם – חשוב שתדעו כיצד לשמור על גנרטור עוד לפני שאתם קונים אותו. כך תוכלו ליהנות מהמרת אנרגיה מכאנית לאנרגיה חשמלית לאורך זמן, אך במקביל גם למנוע קצרים, עומס ודליקות. זכרו להפעיל את המכשיר על פי הוראות היצרן בלבד והקפידו על תחזוקה תקופתית.




למה כדאי לבצע השוואת מחירים?


השוואת מחירים היא דרך מצוינת לרכוש גנרטור ולמנוע עוגמת נפש. השוואה מן הסוג הזה מאפשרת לאסוף מידע על מכונות, מותגים ודגמים. היא תורמת לחיסכון בהוצאות וניתן להיעזר בה גם כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לבצע השוואת מחירים באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים או ביקור באולמות התצוגה. הדגש צריך להיות על השוואת מחירים בין דגמים המתאימים לאופי השימוש, לצרכים ולרמת הבטיחות.


לסיום, כדאי שתדעו שגנרטור בסיסי אמור לספק לכם 5 שעות של עבודה לאחר תדלוק מלא. עליו להציע רמת מתח המתאימה להפעלת 2-4 מכשירים חשמליים ביתיים בעת ובעונה אחת. התחשבו בנתון הזה כאשר אתם משווים בין מחירים ודגמים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה